Saturday, March 3, 2007

חולה א- ההתחלה

היי
היום קמתי בשעה 7 כמו בכל בוקר וכאשר צחצחתי שיניים הבחנתי באדמומיות בגרוני והתחלתי לחשוד שמתחילה להתפתח לי דלקת גרון אחי הציע לי להישאר בבית אבל מתוקף תפקידי כמזכירה ראשית יום עבודה מבוזבז לא בא בחשבון ולכן הלכתי מבלי להתייחס לגרוני הכואב במהלך היום התחלתי להרגיש צמרמורת וחולשה בגופי אך בתור היותי מזכירה הירואית המשכתי לעבוד
לאחר תום העבודה חזרתי הביתה, לקחתי כדור דקסמול לילה וניסיתי לישון בתקווה שזה יעבור
באמצע הלילה התעוררתי כי הרגשתי שעלה לי החום והמצב מידרדר אך לא ייחסתי לזה חשיבות, לקחתי עוד כדור והתעלמתי בבוקר שהתעוררתי השתעלתי שיעול טורדני עם הרבה ליחה
עם זאת הלכתי שוב לעבודה אבל לא הצלחתי להתרכז במהלך היום אזלו כוחותיי כאשר הקאתי
חזרתי הביתה בערב מותשת ועייפה, אמי אמרה שמים יעזרו לי אז שתיתי והלכתי לישון
כאשר התעוררתי בבוקר נשמתי במהירות והחלטתי להישאר היום בבית(למרות עבודתי כמזכירה בכירה בחברה סודית) לאחר יומיים אשר נשארתי בבית מבלי ללכת לרופא החל לי כאב קל בחזה והחלטתי שמצבי דורש טיפול רפואי ולכן קבעתי בשעה 4 אחרי הצהריים(רציתי בכלל 6 אבל הכל תפוס) תור לרופא ד"ר שליימעך גרין וכאשר הגיעה השעה רבע ל4, אבי הסיע אותי לקופ"ח, שם שוכן הרופא חיכיתי בתור לרופא רבע שעה ונכנסתי אל הרופא

No comments: