Tuesday, February 20, 2007

חולה ב- השפעת התרופות

היי

זאת שוב אני

לאחר שנפגשתי עם פרופסור מרטיק ולאחר שהפרופסור הפנה אותי לצילום חזה התגלתה דלקת ריאות לא חמורה לאחר ששוחחתי עם הרופא והרופא הסביר לי על המחקר החדש בנוגע לאמוקסיצילין, שזוהי התרופה היעילה ביותר כנגד דלקת ריאות קלה.

אחרי פגישתי עם הרופא הלכתי לסופר פארם ורכשתי את התרופה. קניתי את התרופה והתחלתי לקחת אותה כפי שהרופא אמר 3 פעמים ביום אחרי הארוחה

כעבור יומיים התחלתי להרגיש שיפור במצב, החום החל לרדת ונשימותיי נעשו קלות.

אך אין טוב בלי רע, ובאותו הזמן התחלתי להקיא והרגשתי צמאה בצורה בלתי רגילה.

התקשרתי לד"ר שליימעך גרין והוא המליץ להמשיך לקחת את התרופה ולבוא לביקור אצלו בעוד יומיים.למחרת הרגשתי חולשה ולא יכולתי לזוז מהמיטה, אמא באה ועזרה לי, הכינה לי אוכל וטיפלה בי.לאחר שאכלתי את הקאתי, והבנתי שמצבי דורש טיפול רפואי

התקשרתי בשנית לד"ר גרין והוא הקדים לי את התור להיום וזאת בשביל לראות מדוע גופי מגיב ככה לתרופה באותו זמן הרגשתי שהדלקת ריאות נחלשת אך הבנתי שאם אפסיק את הטיפול בתרופה הדלקת תגבר ותחמיר

No comments: